Co to jest HelpDesk i iSun Care?
iSun to kompleksowa obsługa klienta. Specjaliści iSun na początek zadbają o to, by instalacja spełniała Twoje wymagania. Zaplanujemy projekt oraz dalsze kroki naszej współpracy. Ale nie tylko to! Po zakończonym montażu również możesz na nas liczyć. Zweryfikujemy Twoją fakturę i sprawdzimy, czy instalacja działa tak, jak powinna.
iSun Care to panel klienta, w którym możesz zawrzeć z nami umowę w wygodnej i bezpiecznej formie on-line oraz sprawdzić jej aktualny status. Otrzymasz dostęp do swoich kart gwarancyjnych oraz, w razie potrzeby, zamówisz serwis. Specjalnie dla Ciebie udostępniamy nasze Infolinię Pierwszej Pomocy (HelpDesk), która odpowie na Twoje pytania oraz rozwiąże każdy problem techniczny.
Zobacz również
![](http://blog.wordpress.isun.pl/wp-content/uploads/2021/11/samochod1-503x275.jpg)
Stacje do ładowania samochodów elektrycznych w Polsce
Elektromobilność staje się faktem! Od dzisiaj możesz ładować swój samochód elektryczny zupełnie za darmo za pomocą prywatnej stacji…
![](http://blog.wordpress.isun.pl/wp-content/uploads/2022/01/solar-panels-house-roof-3d-illustration-503x275.jpg)
Jak dobrze wybrać firmę montującą panele fotowoltaiczne?
Zdajemy sobie sprawę, że wybór firmy, która będzie montowała naszą fotowoltaikę, nie jest prosty. Setki firm fotowoltaicznych bombardują…
![](http://blog.wordpress.isun.pl/wp-content/uploads/2021/11/panele-bez-podlaczenia-503x275.jpg)
Panele fotowoltaiczne bez podłączania do sieci – 100% niezależności energetycznej
Czy w Polsce jest możliwe korzystanie z paneli słonecznych w zupełnym odłączeniu od dostaw prądu z sieci? Tak! Możesz…